Tuesday, April 08, 2014

BOTANICAL

WHEN you get an invitation with dress code "Botanic chic", first that will come to your mind is to wear something flowery, palmy. Sure, that's what I planned at first. I remembered my old flowery blouse, that (as I found out later) was hidden somewhere in the back of my closet with the rest of my summer clothes. Yeah, you're right, I gave up on it and picked the green leather dress with red bag. You know, every kid draws a green flower with red petals. So simple :) At least I wasn't flowery as (almost) everybody else... 

KEĎ RAZ dostanete pozvánku s dress code-om "Botanic chic", prvé čo vás napadne si obliecť je niečo kvetinové, palmové, rastlinné. Jasné, napadlo to aj mňa. Spomenula som si na svoju kvetinovú blúzu, ktorú (ako som neskôr zistila) som mala niekde vzadu v skrini s letnými vecami. To si píšte, že sa mi ju nechcelo vyťahovať, keď som mala asi 10 minút do odchodu z domu. Rýchla voľba padla na zelené kožené šaty s červenou kabelkou. Veď každé dieťa predsa nakreslí kvetinu zelenú s červenými lupeňmi. So simple :) Tak som aspoň nebola kvetinová ako (skoro) všetci ostatní...
Mimochodom, presne kvôli takýmto prípadom sa chystám pretriediť šatník, takže čoskoro to šupnem na votočvohoz.cz a možno si niečo uchmatnete ;)

Gant leather dress / Roberta Minelli bag from Zľavomat Móda & Štýl / H&M boots

7 comments: